Övar inför flytt

Någon timma mitt på dagen över vi inför flytten som jag kallar de, och avlasting för Blinda! Trollen stänger jag då in på toan där uppe så att mamman och ungarna inte kan skrika på varandra tänka jag, dock har det hela gott väldigt bra och första gången som jag lämnade dom så kollade jag till dom ofta och dom bara sov, andra gången sov dom med sig igenom tiden där uppe och så har det fortsatt! Blinda här nere är lite orolig i början men brukar snabbt gå och njuta ev ensamtiden! Idag har det nog varit en jobbig dag dock då hon skrikit nästan hela tiden dom varit borta! Dock är det ju knappt till MIN fördel att stänga ute dom för dom  har tagit en lång tupplur och är proppfulla med busiga fantasier och galna upptåg när dom kommer ner igen! Sedan sover dom knappt förens på kvällen :S Men det känns bra att göra såhär med tanke på att då vänjs dom vid att vara utan mamman och Blinda utan dom, känns taskigt att bara en dag ta kattungarna ifrån henne och sedan aldrig mer komma tillbaka. Så vi övar! 
Här är några bilder från första dagen dom va där uppe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0