Bada i toan, Check!

Ja man måste ju testa någon gång eller vad säger du Linus :) Limpan som normalt är den lugna lite mer gosiga kisen, inga jävelskap rör sig i huvudet som på dom andra två hade iadag klättrat upp på toan och ramlat i! Mindre kul när han gurglat runt där ett tag och ja vattnet va inte fint rent vatten längre! Så han fick bada och jag tog tilloch med hund shampoo på honom! Detta gjorde han mitt i min matlagning då vatten kokade och ja allt var körigt! Så lilleman fick sitta i handuk på min arm medans jag förberädde maten, och DE va nog mer än uppskattat då han liksom vaggades till söms :) 
Här är mitt skramtroll :) och NEJ jag är inte världens bästa matte som hämtar kameran istället för att rädda honom ;)
Nybadad :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0