Idag är bebisarna 7 veckor :)

Nu är våra busfrö 7 veckor :) Tiden går fort! Dom springer nu runt och busar med ALLT. Bland annat mina gardiner! ;) Haha Blinda sover alltid på kökstolen och har ni lärt sina tre kattungar de så igår och idag när jag kom ut från sovrummet låg dom där och sov, UTAN blinda ;) Hon tyckte väl det blev trångt! Det ända som är possitivt med de är att Oskar och Linus inte har lärt sig att det finns mat på bordet, de har tyvärr Eija så hon flyger upp så fort det luktar gott :) Diskmaskinen är även en ny lekplats! Varje gång den står öppen för på fyllning eller tömning så sitter det en kattunge där inne, och för de buset hyllar vi Linus och Oskar som ÄLSKAR att ramla runt bland pinnarna där inne när maskinen är tom! Samtidigt som jag plockar ner dom! Jag har verkligen blivit en riktig "mamma" nu, allt går i bara farten t.ex oj nu lagade jag mat och linus badade i toan då plockade jag snabbt upp honom, badade han och fortsatte laga mat / oftast när jag går någon stanns så i förbifarten plockan jag ner en kattunge ifrån gardiner, stolar, diskmaskin eller liknande :) Allt går i farten så jag får göra allt samtidigt.  För det tar väl 1 minut innan dom är på de igen :) Men det är mysigt, lite fart i huset! Sedan måste jag ju berätta om igår när vi hade gäster! Alla kattungarna va jätte goa och ville fram och Linus, söta rara Linus han blev upp plockad av först en person, sedan sov han sig igenom hela deras vistelse nästan men i olika famnar då dom bytte hela tiden :) Har en bild på de så jag lägger upp! Hur go som helst, bara han får ligga i knät så är han nöjd! Dom andra skulle bara busa! Sedan har vi ju min berämda låda med papper som är populär just nu! Det började med att jag plockade upp proslin från den och la tidningspappret utanför i en "fin" hög, sedan fick jag vänta på Simon som skulle bedömma vad som skulle bort och sparas. Efter två timmar så låg inte pappret i en fin hög igen kan jag säga ;) Det var papper ÖVERALLT! Och under pappret va kattungar, eller dom var i, under, på, överallt och älskade verkligen de! Blinda sprang runt och försökte hålla ordning men vi önskade henne lycka till! Sedan fyllde jag lådan med papper igen och då trillade Oskar i lådan såklart men kom inte upp :) Och när han nästan va uppe så kom Blinda och slog ner honom stackars! Men sedan dagen efter så hittade jag alla kattungarna sovandes i lådan, nu hade dom lärt sig att hoppa in och ut :) Blinda har även blivit en riktig polis, hon springet efter dom med sur min och brottar ner dom som att hon försöker säga nu får ni lugna er :) Goda Blinda! Fast när hon inte hittar dom går hon runt och "pratar" så brukar dom komma för lite di och somnade sedan :) Hunden är heller inte ett dugg skrämmande nu, han har ju lärt sig att inte hålla på med dom för även han tycker dom är jobbiga! Oskar gick ex förbli honom häromdagen och tittade och hoppade därefter på hans svansrot och BET BET BET :) Noa som va lugn tittade på honom reste sig och gick :) Haha Men men detta blev ett långt inlägg och nu kommer bilder!
 
Från första dagen på stolen alltså igår:)
Älskar Oskars degiga min på detta kort :)
 
Hej nu har vi hittat lådan :)
 
Myser gott i en 7årings knä :)
 
Mys på stolen idag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0