Kvälls di! Blinda nattar just nu huliganer...

img_0681 (MMS)

Kvälls di! Blinda nattar just nu huliganerna ;) dom diar nästan ingenting längre förutom Oskar! Han diar flera gånger och dygnet! Han är en riktig mamma gris! Eller så dissar han väl bara sitt torrfoder! Mammas mjölk är iallafall godare! Idag har jag även hittat han tre gånger själv sovandes själv i korgen! Linus däremot däckat allt som oftast i Noas stora korg :) ska försöka få in en bild på de! Annars består större delen av dagen och bråk samt bus! Mannen min vaknade bland annat idag av ett gallskrik (liksom döds skrik) av en kattunge! Yrvaket undrade han vad som hände, då var de iallafall Oskar som dödade linus:) bröderna bus! Jag  ignorerar alla tjut nuförtiden då detta sker flera gånger om dagen! Alla tre är lika jävliga! Men nej nog om detta Simon sa precis att man kommer sakna dom små liven när dom väl åker och Ja det måste jag hålla med om! Man har ju fest sig vid dom små! Men det känns även skönt att veta att pojkarna iallafall hamnar i ett bra hem med massor av kärlek! Bu återstår det bara att Fixa de perfekta hemmet för lillan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0