Nu äter vi :)

Idag så sprang kattungarna runt i hela huset och skrek ikapp med varandra, Blinda och Noa :) Haha precis när jag skulle sova middag, Jag antog att dom va hungriga så jag fick pallra mig upp och försöka mata dom. Det första försöker blev uppblött kattunge torrfoder, Jag öppnade munnnen på dom och stoppade in lite, Oskar fattade lite och började snaska men sedan tröttnade han liksom sina syskon, Jag gav dom då lite kattunge mjölk så dom fick i sig lite för att slippa vara hungriga, efter att jag sedan funderat lite så insåg jag att eftersom jag skulle göra spagetti med köttfärsås idag kunde jag testa med rå köttfärs vilken jag också hört att man kunde, så det blev så. Och jag kan säga att de gick hem ganska rejält! Eija slogs nästan för maten :) Alla blev jätte intresserade och åt upp allt va där var! Duktiga bebisar! Imon åker jag ju till Uppsala och har nu lärt upp Simon, imon kommer dom få vanilgt uppblött torrfoder istället för köttfärsen, Hoppas att dom äter då, annars får Simon stödutfodra lite med mjölken tills dom förstår hur man äter. Dom har varit ute i köket nästan hela dagen och lekt, Noa har även varit där mycket med dom och dom vill gärna vara nära honom, Dock måste jag ju hela tiden ha koll då eftersom han kan vara lite hårdhänt. :) men han blir också duktigare för varje dag! Här kommer lite bilder, ska ta med datorn till Uppsala med och jag filmade lite igår så det kan jag lägga upp under veckan! :)

Linus envisas med att gömma sig UNDER Noa :) Medans Noa blir lite nervös då :)
Sötnos!


Barnvakten :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0