Blev riktigt förvånad igår när katten och ...

img_5488 (MMS)

Blev riktigt förvånad igår när katten och hunden fått frukost och då kommer katten ut i köket igen och efter i raketfart kommer Eija :) så nu har dom börjat springa ut ur "boet" för Linus och Oskar tog sig också lite mod och knatade ut senare under gårdagen :) vädret va ju ännu fint igår men tyvärr pågrund av sjukdoms skäl låg jag inne och glodde på tv hela dagen! Dock pallrade jag mig ut i en halv timma eller något för att ge min käre pojk saft och bullar när han var så duktig och klippte gräset! Men det känns dock supertrist att inte jag orkade hålla på mer med tanke på dom gråa molnen och regnstänken som pryder vår himmel idag! Kan ju försöka ha lite mysstunder med kattungarna och ta lite bilder idag :) men men bilden föreställer Noa när vi fikade igår :) Plutte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0