MASSOR MED BILDER

Här kommer ett snabbt inlägg som nästan kommer att bestå utav bilder :) Jag har äntligen köpt en ny digitalkamera laddare och kan nu ta bilder och filmen lite snabbare och lättare :) Nu är kattungarna 3½ vecka gamla :) Dom har ju som sagt börjat springa ut ur "boet" Så idag filmade jag dom lite :) Jag tycker personligen dom är sötast just nu och därav massor med bilder! Vi fortsätter med enskilda mysstunder för att skapa en kontakt och Noa får träffa dom varje gång dom springer ut ur sitt lilla krypin :) Men bilder säger mer än tusen ord, iallafall när man sitter hemma och längtar efter dom eller hur? :)


Här är dom alla tre mysandes, Oskar till vänster visar även upp sin mörka underläpp på denna bilden :)
Oskar myser i sängen! Älskar hans färger nu!


Tänk er en puss från denna godigen, Oskar :)


Oskar :)


Sam är den första som vågade sig ut när jag kallade på dom :)


Tuffing :)


Tätt följd av syster och bror!


Eija går runt på ostadiga ben ;)


Trion :)


Blinda är nöjd när någon annan agerar barnvakt en stund :)


Oskar


Linus :)


Efter att ha sprungit runt en stund tröttnade Blinda och la sig för att kurra i hörnet och alla bebisarna anslöt direkt :)

Oskar

Eija myser hos mamsen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0